torstai 27. elokuuta 2015

Tapahtumien markkinointi

Saimme tehtäväksi tutkia jonkin tapahtuman markkinointiaja kirjoittaa siitä postaus blogiin ja minä valitsin Flow Festivalin, vaikka en itse niissä olekaan käynyt.
Nettisivut:
Googlettamalla "Flow festival" ensimmäisenä ruudulle pomppaa heidän oma sivusto, johon he ovat mainostaneet omia sosiaalisiamedioita, kuten Instagramia ja Snapchattia. He ovat myös kertoneet siellä milloin liput olivat tulleet myyntiin.
Facebook:
Heidän Facebook sivuilla on mainostettu vuoden 2015 Flow'ta jo tammikuusta asti.
Siellä on myös kerrottu tulevia artisteja. Kuviakin on tiuhaan tahtiin tullut, joissa näkyy Flow'n tämänvuotiset mainokset yms.
Instagram:
Heidän Instagramista löytyy todella paljon erilaisia kuvia tapahtumasta.
Jälkimarkkinointi:
Sivuilla oli kiitetty kaikkia, jotka olivat osallistuneet kyseiseen tapahtumaan, jaettu erilaisia kuvia keikoista, uutisia jaettu Facebook sivuille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti